Семінар-тренінг «Медико - психолого - педагогічний супровід інноваційних проектів в умовах реформування освіти» відбувся у м.Черкаси 28-30 березня 2019 року.
Метою проведення тренінгу стала розробка спільної програми медико-психолого-педагогічного супроводу інноваційних проектів на прикладі науково-педагогічного проекту "Інтелект України" у закладах загальної середньої освіти Черкаської та Вінницької областей.
Учасниками семінару-тренінгу стали директори та психологи закладів загальної середньої освіти Черкаської та Вінницької областей, а також науково-педагогічні співробітники ДНУ "Інституту модерназації змісту освіти", ДУ "Інституту охорони здоров*я дітей та підлітків НАМН України" та Комунального навчального закладу "Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради", серед яких були такі видатні особистості, як:
- Чепурна Наталія Миколаївна, ректор Комунального навчального закладу "Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради", кандидат педагогічних наук, доцент
- Кириленко Світлана Володимирівна, кандидат педагогічних наук, начальник відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи ДНУ "Інституту модерназації змісту освіти"
- Кіян Ольга Іванівна, кандидат педагогічних наук, завідуюча сектором експериментальної педагогіки відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти"
- Даниленко Георгій Миколайович, доктор медичних наук, професор, директор ДУ «Інститут охорони здоров’я дітей та підлітків НАМН України»
- Щербакова Олена Олександрівна, кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник ДУ «Інститут охорони здоров’я дітей та підлітків НАМН України».
Подія відбулася у приміщенні Комунального навчального закладу "Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради".
У програмі семінару проводився ряд заходів:
- круглий стіл "Стратегії та пріорітети розвитку нової української школи"
- тренінг «Визначення умов розвитку та навчання
академічно здібних учнів"
- семінар-тренінг "Психологічне благополуччя в освітньому просторі сучасної школи: взаєморозуміння, взаємоприйняття, взаємодія учасників освітнього процесу"
- тренінг "Створення ситуації успіху в діяльності шкільного психолога"
- розробка діагностичного інструментарія як професійного ресурсу психологічного розвитку та навчання дитини
Комментариев нет:
Отправить комментарий