четверг, 21 марта 2019 г.

Поради батькам п'ятикласників щодо підтримки дитини в період адаптації до навчально-виховного процесу




1. Формуйте позитивне ставлення до школи, вчителів.
2. У 5-у класі розширився обсяг матеріалу з основних предметів, зросла кількість предметів, тому збільшується час підготовки до уроків. Допомагайте дитині виконувати домашні завдання, але не робіть їх самі. Встановіть разом із дитиною спеціальний час, коли слід виконувати домашні завдання, і слідкуйте за виконанням цих установок.
3. Забезпечте своїм дітям удале поєднання відпочинку, фізичної праці та роботи над уроками.
4. Заведіть дітей у бібліотеку, читальний зал не силою, але привчайте до повсякденного читання художньої літератури, просіть їх переказати прочитане.
5. Стежте за порадами вчителів, записаними у щоденниках і робочих зошитах,
6. Дбайте про те, щоб дитина була охайною в усьому, включаючи бережне ставлення до підручників.
7. Ніколи не поспішайте з висновками а ні про дитину, а ні про вчителя - прийдіть до школи, поспілкуйтеся з учителем.
8. Розмовляйте з учителями вашої дитини про її успішність, поведінку та взаємостосунки з іншими дітьми. Навіть якщо немає особливих причин для занепокоєння, консультуйтеся з учителем вашої дитини не рідше, ніж раз у два місяці.
9. Пам'ятайте, клас, де навчається ваша дитина, - ціле трьох колективів: дітей, батьків, учителів. Чим дружніші, цілеспрямованіші будуть ці колективи, тим у кращій атмосфері буде формуватись ваша дитина. Це залежить від кожного й від вас теж.
10. Помічайте і заохочуйте навіть найменші успіхи у навчанні та поведінці дітей.
11. Не забувайте: дитину не можна карати за невміння, а терпляче вчити, підказувати, радити, допомагати, підтримувати.
12. Керуйтесь у спілкуванні з дитиною правилом: найдієвіший засіб виховання - особистий приклад.
13. Дбайте про всебічний розвиток своєї дитини.
14. Умійте ставити себе на місце дитини.
15. Пам'ятайте: праця, зокрема навчальна, не завдає шкоди вихованню дитини, а бездіяльність - її перший ворог.
16. Головною умовою успішної адаптації дитини до умов середньої школи є єдність вимог до дитини в сім'ї та школі.


1 комментарий:

  1. Ці тези мені пригодилися на батьківському всеобучі. Дякую

    ОтветитьУдалить

Семінар-тренінг МПП супровід

       С емінар-тренінг «Медико - психолого - педагогічний супровід інноваційних проектів в умовах реформування освіти»  відбувся у м....